Zöldunió

A Médiaunió Alapítvány minden olyan összefogást támogat, amely különböző, egymással akár versenyben álló non-profit és piaci szereplőket együttműködésre ösztönöz. A Zöldunió egy platform alá hozza az öko-szemléletű tartalomszolgáltatókat, példát mutatva ezzel az együttműködésben rejlő potenciálra. Kiemelten fontos számunkra a Zöldunióval való szoros együttműködés, a környezetvédelem ügyének szélesebb körben történő népszerűsítése céljából. A Médiaunió és a Zöldunió közös célja, hogy az emberek felismerjék, hogy egyéni fogyasztási döntéseik miként járulnak hozzá a globális fenntarthatatlansághoz jobban figyeljenek a fenntarthatóságra, és megértsék személyes felelősségüket.

Médiaunió Alapítvány 2008-ban azért jött létre, hogy évről évre nyilvánosságot biztosítson valamely fontos társadalmi ügynek. A Médiaunió legfőbb célja olyan közérdekű, társadalmi célú reklámkampányok szervezése és elhelyezése a médiában, illetve reklámhordozó-eszközökön, melyek érzékelhető és mérhető változást érnek el a magyar társadalomban. A kampányok elsősorban a közgondolkodás megváltoztatását célozzák. Az alapítványban részt vállaló médiumok önkéntes alapon felületet biztosítanak a kiválasztott téma kommunikációjának. A Médiaunió szervezete a kiválasztott társadalmi fontossággal bíró témát szakemberek és civil szervezetek bevonásával dolgozza fel és koordinálja a pr- és reklámügynökségek pro bono végzett munkáját. A Médiaunió Alapítvány éves kampányai sem gazdasági, sem politikai érdekeket nem szolgálnak. A Médiaunió egy naptári évben egy kiválasztott témára fókuszál. Az adott év üzenetét a témapályázatra beérkező ötletekből az Uniót alapító tagok által felkért kuratórium választja ki. Az öttagú kuratórium elnöke dr. Schmidt Mária, tagjai Novák Péter, Rudolf Péter, Csányi Sándor és Somody Imre. Nem nehéz... kampány kreatív munkálatainak kidolgozását a Café Communications ügynökség vállalta (a reklámfilmek rendezője Salamon András, az operatőr Szabó Gábor), közreműködött a Post Edison és a Sparks, médiatervező partner az AdSol Média.  A pr-feladatokat az Emerald PR intézi. Minden ügynökség pro-bono dolgozik a Médiauniónak. A kampány támogatója a Siemens.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×