- 20-65 év közötti városlakók (kiemelten 25-40 év közötti önálló keresettel rendelkező, családos fiatal felnőttek)
- Nemek aránya: 65% nők – 35% férfiak
- Nyitottak, aktívak, érzékenyek a környezetvédelem iránt elkötelezettek
- Tudatos vásárlók, döntéseik során előnyt élveznek a környezetbarát termékek
- Érdeklődnek a kreatív megoldások, a művészetek iránt
Recity
A 2014 tavaszán indult ReCity Magazin a környezetvédelem iránt elkötelezett médiumként célul tűzte ki a városok fenntarthatóságának, élhetőségének javítását. Egyedi cikkeit szakértő szerzők írják, akik közt pedagógus, környezetkutató és szociológus is megtalálható. A portál nemzetközi jó példák bemutatásán túl hazai megoldások sorával bizonyítja olvasóinak, hogy kis odafigyeléssel, apró lépésekkel egyéni szinten – vagy egy-egy közösséghez csatlakozva – óriási eredmények érhetők el. Szerkesztőségének tagjai fontosnak tartják és fel is vállalják a gyakorlati szemléletformálást, ezért a ReCity aktívan tesz a fenntarthatóságért, mely önálló projektjeiben is megmutatkozik.
Regisztráljon a tovább olvasáshoz...